środa, 13 lipca 2016

POZA CIAŁEM FIZYCZNYM. PRZEBUDZENIE - książka

OKŁADKA MIĘKKA
 WYDAWNICTWO: BLACK UNICORN
 ROK WYDANIA - 2016
 ILOŚĆ STRON - 258
FORMAT - B6




Cena książki: 20zł
Koszty przesyłki:
1 egz. (list polecony): 6
2-4 egz. (list polecony): 9zł
2-5egz. (paczka): 13zł
1egz. ZAGRANICA (list polecony): 18,50zł






***************************************************************************
KSIĄŻKA NIEDOSTĘPNA - PLANOWANE WYDANIE II w połowie marca 2020 r.
FRAGMENT:
"– Kim jesteś? – zapytałem.
– Czy to ważne? Wszystko jest już stracone… – odpowiedział wyraźnie przygnębiony.
– Co się stało, dlaczego jesteś taki przybity?
– Wyjechałem do Anglii, straciłem wszystkie oszczędności, wszystkie pieniądze. Zacząłem okłamywać rodzinę, wszystkich, że udało mi się, że jestem szczęśliwy, i że znalazłem to, czego szukałem, ale nic się nie udało, nic… – jego przekaz był wypełniony smutnym obrazem nieszczęśliwego losu, jaki go spotkał.
Jeszcze raz spojrzałem na krzesło i na otwarte okno. Zrozumiałem, że człowiek ten popełnił samobójstwo. Najpewniej wyskoczył przez to okno, odbijając się wcześniej od krzesła. Teraz siedział w tym samym mieszkaniu, siedział na podłodze, podpierając głowę rękami w geście beznadziejności i zniechęcenia.
– Chodź, wyskoczymy przez to okno razem! – krzyknąłem do niego, czując, że chyba znalazłem sposób.
Moja oferta zaskoczyła go, ale zgodził się i sekundę później, odbijając się od krzesła, skoczyliśmy w dół. Jednak kiedy tak spadaliśmy, uśmiechnąłem się do niego, złapałem za rękę i wzniosłem nas obu w górę. Wtedy powiedziałem:
– Widzisz? Nic nam się nie stało! Mogę cię stąd zabrać, jeśli chcesz, przybyłem po ciebie.
Stało się, w tym momencie mężczyzna zrozumiał, że nie żyje fizycznie. Zamiast spaść unosiliśmy się w powietrzu, było to dla niego dostatecznym dowodem na odrębność tego świata.
– Zabierz mnie, zabierz mnie do mojego ojca!
Zdałem sobie sprawę, że skoro o to prosi, to pewnie jego ojciec również nie żyje. „Umarł pewnie przed jego samobójstwem” – pomyślałem.
Skinieniem głowy przytaknąłem i wyraziłem intencję na podróż do miejsca, gdzie znajduje się jego ojciec.(...)"

13 komentarzy:

  1. Witam! 22/02/2018 wpłaciłem na Pana konto kwotę 25 zł tytułem zakupu książki. Proszę o informację o realizacji zamówienia. Pozdrawiam, ultinet@op.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie,
      nie wiem jak Pan odczytał informacje na stronie zakupu książki, ale w tej chwili książki nie ma dostępnej. Wydanie II jest już w fazie drukowania, także jak tylko dostanę egzemplarze z drukarni będę rozsyłał osobom, które omyłkowo złożyły zamówienia w okresie niedostępności książki. Planowo do połowy marca książka będzie. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Rzeczywiście - mój błąd - tutaj na blogu nie ma żadnej informacji o niedostępności ksiażki.. przepraszam. Plus tego taki, że nowe wydanie będzie w wyższej cenie, ale Pan nie będzie musiał dopłacać.

      Usuń
  2. Witam, wysłałem maila. Czekam na odp. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy będzie ta książka do kupienia w formie audiobooka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie w najbliższym czasie, być może w przyszłości tak.

      Usuń
  4. Do powyższej relacji - jak mógł nie zauważyć że nie żyje, przecież musiał widzieć swoje ciało i wejść do domu, ale jak? Miał klucze w kieszeni i otworzył drzwi? Musiał przez nie chyba przejść i to zwróciłoby jego uwagę że coś jest nie tak, jak w przypadku latania w powietrzu - po tym się zorientował że nie żyje. Ta relacja nie trzyma się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będąc w POZA rzeczy, które w fizycznej rzeczywistości są dla nas logiczne, tam przestają być z racji zupełnie innego poczucia świadomości. Gdy opuścisz swoje ciało świadomie podczas OOBE zrozumiesz o czym mówię - np. nawet po opuszczeniu ciała robię test rzeczywistości, gdyż nie jestem do końca pewien tego czy to fizyczna czy niefizyczna sfera funkcjonowania. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Jak robisz TR POZA, żeby upewnić się czy jesteś w ciele fizycznym czy nie, to znaczy że będąc poza ciałem możemy czuć się i posiadać ciało tak jak w świecie fizycznym będąc jednakże w astralu?

      Usuń
    3. dodając do powyższego - OOBE to raczej rodzaj snu niż przebywanie w rzeczywistości, świadomy sen gdy przebywasz w astralu i możesz kreować nawet z podświadomości swoje otoczenie, stąd te zmiany: meble poprzestawiane, itd., prawdziwe wyjście z ciała tylko w NDE, gdzie przebywa się na planie rzeczywistym, stąd relacje których zgodność ze szczegółami jest potwierdzona w 100% : np jak był ubrany ten kto ratował, jakich lekarz używał instrumentów, czerwony but na dachu szpitala, itd.
      OOBE to LD i przebywamy w swoim wyimaginowanym świecie, gdzie postacie też są wyimaginowane, np. ten co wyskoczył przez okno, jak w relacji powyżej.

      Usuń
  5. Witam, czy książka jest jeszcze dostępna? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Do połowy marca wróci do sprzedaży. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, dziękuję za informację.

    OdpowiedzUsuń